Avatar billede Iben Praktikant
20. november 2017 - 16:12 Der er 10 kommentarer

Lysstyrke nedsættes på mørke websider

Er der en måde at få (jeg går ud fra, det er Chrome, der gør det her, men ved det egentlig ikke) min computer til at lade være med at dæmpe lysstyrken på mørke websider? Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen indstilling der kan forhindre det, hverken i Chrome eller lokalt på min laptop, men det er rasende irriterende for mig, så det vil være skønt hvis nogen kan hjælpe :)

Venligst
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. november 2017 - 16:49 #1
Jeg ved ikke om dette link kan hjælpe.
Jeg anvender selv IE på både min stationære og min bærbare så jeg er lidt på bar bund her.

http://www.computerdk.com/Fejlfinding/pc-support/189335.html
Avatar billede Iben Praktikant
20. november 2017 - 16:57 #2
Mange tak for svaret, men nej, det hjælper slet ikke, da det ikke er et spørgsmål om at finde ud af at ændre den generelle lysstyrke, det kan jeg sagtens, men selvom den står til fuld styrke altid, så dæmpes lyset alligevel på mørke hjemmesider, såsom Netflix, og jeg kan ikke skrue op for lyset, da det jo allerede er på fuld styrke :(
Avatar billede Iben Praktikant
20. november 2017 - 17:00 #3
Måske er det heller ikke Chrome, der gør det... :D
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. november 2017 - 17:18 #4
Jeg må desværre være dig svar skyldig, men der er mange her på eksperten, der ved en masse og jeg tror at der også er noget her der kan løse dit problem :-)
Avatar billede milter Ekspert
20. november 2017 - 17:33 #5
Det kan måske løses med en opdatering af grafikkortet. Hvilken computer har du, dvs. fabrikat og modelnummer?
Avatar billede Iben Praktikant
20. november 2017 - 17:45 #6
Har lige fået den, måske også derfor jeg ikke kan hitte alting :D Det er en HP, Omen 15 :)
Avatar billede milter Ekspert
20. november 2017 - 17:53 #7
#6.

Omen 15 findes i flere versioner med forskelligt hardware. Linket herunder kan hjælpe dig med at finde frem til lige netop den, du har. "Mulighed 4" er nok den hurtigste :

https://support.hp.com/dk-da/document/c01778666
Avatar billede Iben Praktikant
21. november 2017 - 23:13 #8
Åh, ja okay, den hedder det her: OMEN HP Laptop 15-ce0xx :) (Og mulighed 1 var klart den hurtigste :D)
Avatar billede Iben Praktikant
22. november 2017 - 15:15 #9
15-ce003no står der så yderligere bagpå :D
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2017 - 21:12 #10
Så skulle evt. nye drivere til grafikkortet kunne findes her:

https://support.hp.com/si-en/drivers/selfservice/omen-by-hp-15-ce000-laptop-pc/15551437/model/17310409

Og hvis det ikke hjælper, så ville jeg starks kontakte sælgeren og forklare dem problemet :-)