21. november 2017 - 23:25 Der er 3 kommentarer

Har et problem med en gang i mellem går mit internettet i stå

En gang i mellem har jeg et problem med f.eks. Inde for 1 time kan have 2-3 gange hvor at alt internet ryger og så det tilbage 1 min efter igen og hvis man forfejler så siger den "websted (wpad.home) er online men regere ikke på forsøg at oprette forbindelse men der ka også stå noget ligene (Windows)

Det yousee og vi har aldrig prøvet det før i dag og i går boxen er fra yousee også
22. november 2017 - 07:30 #1
Jeg har prøvet basics som genstarte internettet og computeren intet hjælper
Avatar billede poul@ipwork.dk Praktikant
22. november 2017 - 08:20 #2
Hvis det er Yousee du har, så er det temmelig sikkert din router der er dårlig. Jeg har selv for nylig fået skiftet min, idet internettet ofte gik i stå. Efter skift til en ny router med mere hukommelse, var problemet løst. Routeren er Yousee`s ejendom, så skiftet er helt gratis......du skal bare insistere på at få den skiftet.
Avatar billede zubair hussain Praktikant
22. december 2017 - 08:29 #3
Jeg står over for samme problem, vi skal begge nulstille vores vinduer.