Avatar billede Gliese Praktikant
24. november 2017 - 07:39 Der er 3 kommentarer

Bærbar til minecraft-Black friday

Nu er der jo en masse tilbud Idag. Er det muligt at finde en bærbar hvor minecraft kan spilles på til 2000-2500 kr?? Kan nogen hjælpe og evt linke, har ingen forstand på det nemlig. Min søn spiller minecraft og ser videoer på you tube så det er stortset behovet. Tak!!
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2017 - 13:43 #1
svaret er nej. black friday giver ikke en gamer computer til 7000+ væk
Avatar billede DaphneJ Novice
24. november 2017 - 14:40 #2
Men de har en del til gamer bærbare på fx Dustin.dk komplett.dk og i Elgiganten til ca. 5000 kr.
Avatar billede Carnac Forsker
24. november 2017 - 16:19 #3
Hmm.. Er ikke helt enig her.

Nu er den desværre udsolgt, men Power havde denne til 2500 kr:
https://www.power.dk/x/p-504580/?utm_source=ipaper&utm_medium=edm&utm_campaign=eDM-4717

Den kan vist godt spille minecraft. Måske ikke lige på højeste settings, men tror faktisk sagtens den kan trække det på mellem settings.

https://www.youtube.com/watch?v=LXqQdMOdTFk