Avatar billede R.ray Juniormester
28. november 2017 - 14:39

Indholsfortegnelse i access, dannet af en rapport

Hej
Jeg har en acces database, hvor jeg har dannet en rapport som består af flere rapporter i samme rapport og flere sideskift.

Jeg har brug for at lave en indholdsfortegnelse til hele rapporten.
Jeg kan læse mig frem til at access ikke har sådan en funktion, men at man i stedet for kan gøre det via VBA kodning.
Jeg tager udgangspunkt i koden fra denne hjemmeside.

https://support.microsoft.com/da-dk/help/210269/acc2000-how-to-create-a-table-of-contents-or-index-for-a-report

Mit problem er at deres VBA benytter sig af grupperinger og categoryname header, som jeg ikke har i min samlede rapport.

Nogen der har erfaring med at lave indholdsfortegnelse i access via rapporter ?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester