Avatar billede joergensenmartin Juniormester
30. november 2017 - 12:20 Der er 4 kommentarer

quicklaunch af indhold i mappe

Hej, Jeg kunne godt tænke mig at organiserer mine genveje på skrivebordet. Det er nemt at sortere dem i mapper, men for besværligt at tilgå dem. Der er en mulighed med værktøjslinjer i bunden, men det er ikke helt det jeg gerne vil. Kan man ikke på en eller anden måde lave det som på en hjemmeside, hvor man holder musen over og så kommer der en dropdown med indholdet hvor man så kan vælge og den så lukker igen?? Det kan enten være så man bare holder over mappen på skrivebordet, eller i en eller anden taskbar/toolbar.

Hvis det findes kan jeg ikke finde det. Er der nogen der kender til en løsning??

Martin
Avatar billede joergensenmartin Juniormester
30. november 2017 - 14:37 #2
Det er smart nok, og der er allerede programmer man kan installere som gør det samme. Det er bare ikke det jeg mener. Jeg har f.eks mange genveje til spil liggende og mange til hardware (MSI afterburner, hardwaremonitor ect) Så ville jeg gerne samle dem i en mappe, f.eks game, og så kunne holde musen over mappen og så kunne se alle genvejene og vælge det jeg gerne vil spille. Som sagt så kan man det til deles med værktøjslinje,men da skal man trykke på den lille pil for at de "ruller op" De skulle gøre det så snart man holder over dem - som på en hjemmeside :-)

Giver det mening?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. november 2017 - 15:18 #3
ok - prøv evt https://joelpurra.com/projects/X-Mouse_Controls/
ellers har jeg ikke andre idéer.
Avatar billede joergensenmartin Juniormester
30. november 2017 - 19:31 #4
Tak for forsøget men det fungere ikke - desværre :-/