Avatar billede HaxCookiesDK Mester
30. november 2017 - 14:15 Der er 1 kommentar

Windows Server 2016 Printer drivers

Hvordan får man automatisk installere printer drivers på klienterne?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. november 2017 - 17:21 #1
Hvis du har installeret de relevante drivere på printserveren, skulle de meget gerne sendes til klienterne (såfremt de har rettigheder til at installere driveren...)

Hvis klienterne kører specielle versioner af Windows (meget gamle eller eks. 32bit klienter), kan driverne til disse maskiner installeres på serveren, ved at gå ind i "printeregenskaber" (Printer Preferences) for printeren, og på fanebladet "Deling" (share) vælge knappen i bunden til at tilføje yderligere printerdrivere...