Avatar billede Skynet Mester
01. december 2017 - 21:52 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Program til CSS syntax

Hej

Jeg har en CSS fil som ikke står pænt opstillet men er derimod sammenskrevet ud af én linje. Nogen som kender et program som kan opstille koden pænt så man nemmere kan se syntaxen?
Avatar billede falster Ekspert
01. december 2017 - 23:09 #1
EmEditor vil jeg tro. Uden at kende din fil:

https://www.emeditor.com/

(fås i gratis version).
Avatar billede Slater Ekspert
02. december 2017 - 08:20 #2
Du behøver ikke et program, der er tonsvis af værktøjer på nettet til det. F.eks. dette: https://www.prettifycss.com
Avatar billede Skynet Mester
02. december 2017 - 14:11 #3
Ok tak
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
03. december 2017 - 06:56 #4
Hej - du har ret, det er noget rod, når man skal ændre kode i en optimeret CSS fil.
Der er dog en god grund til at den er sammenskrevet, nemlig sidernes hastighed.

Så du bør nok overveje, at sammenskrive den igen, når du er færdig ;-)

Det gøres lettest ved at lade Google gøre det via webmastertools, der får du mulighed for at downloade den sammenskrevne CSS fil. NB.: Behold en bck fil af den oprindelige ;-D