Avatar billede ZeBa Ekspert
02. december 2017 - 04:07 Der er 12 kommentarer og
19 løsninger

Chrome: Kan ikke placere bogmærker på Bogmærkelinien

Selv om de sidste ca. 4 cm. længst til højre på Bogmærkelinien er ubrugte, kan jeg ikke anbringe nye bogmærker der - de forsvinde bare, når jeg forsøger.
Avatar billede 450025 Ekspert
02. december 2017 - 04:52 #1
Ja det er korrekt sådan er det her hos meg også, vi har forskjellige måter og gjøre ting på jeg fjerner tekster helt, for meg er merket nok, jeg vet hva det er og dermed får jeg plass til flere det er mitt valg.

Så oppretter jeg en mappe på bokmark som bare inneholder ting  angåede Computer og bare det. Dernest har jeg mappe med  Tv program jeg gjerne vil sjå har bare ikke tid nå, + andre ting fra mit hjemlandet som er av av innterresse,

Oppgavelinjen er jeg  flittig til og brukt har programmer der, på skrivebordet har jeg nesten ingen ting bare 5 til 6 mapper, kald det og være ryddig men det er mitt valg. Andre fyller hele skrivebordet 25-30 stykke og syntes det er trivelig det også og forstår den har sikker orden rotet sitt på et vis.

Var den forklaring ok.
Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2017 - 08:29 #2
Har du en pil yderst til højre du kan trykke på så du ser de sidste bogmærker?
Har aldrig brugt Crome, men måske de har brugt noget af fremgangsmåden fra IE?
Hvis du højreklikker på bogmærke menu, kan du så her få vist hvor store bogmærker må være?
I IE er der 3 forskellige længder at bogmærker kan være. det er hvor der kun vises ikoner, korte titler eller lange titler.
Avatar billede Uvanga Ekspert
02. december 2017 - 08:34 #3
Jeg bruger Chrome, og har masser af bogmærker. Det er korrekt at du kun umiddelbart kan se så mange der er plads til i linjen. Men tryk på de to pile/ liggende vinkler helt ude til højre på linjen, og der åbner en rullemenu med alle dine bogmærker.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2017 - 08:40 #4
#3 Ok. Så er det som det er på både Firefox og IE som jeg bruger :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2017 - 08:43 #5
#3 Misforstod. I Firefox åbnes kun de bogmærker der ikke er plads på i bogmærkemenu.
I Crome kan man ikke åbne alle bogmærker ved at trykke ctrl+shift+O?
Avatar billede posten Ekspert
02. december 2017 - 08:55 #6
når du nu klikker på * (stjernen) for at gemme et bogmærke se hvad der står på mappe linjen hvis ikke der står bogmærkelinje så ædres det ved du trykker på den lille trkant til højre
Avatar billede Uvanga Ekspert
02. december 2017 - 08:58 #7
Jeg har lige testet ctrl+shift+o i Chrome, og det virker..
Avatar billede 450025 Ekspert
02. december 2017 - 10:08 #8
Hei snakker vi om 2 forskjellige ting her #7 jeg får da ikke opp Bokmerker med Ctrl + skift + o i Chrome det virker her på Skrivebord eller Disktopp om du vil. Bør jeg bytte Computer eller Programvare? ,
Jeg bruker også bare Ghrome i Win10. Dem andre vet jeg ikke noe om.

(Chrome: Kan ikke placere bogmærker på Bogmærkelinien)      skrev Tråstarter i sitt innlegg. Hva program kjøre han da? læser jeg feil?

Bruker nettopp Chrome fordi  lett tilgang til det jeg har, beklager forstår ikke hva han mener?

Der er 3  prikker lodrett til høre øverst, der star der Bokmerker + flere andre ting, et bokmerke kan gjøres på flere måter, det kan være utrolig langt det  kan man redusere  ved å trykke på Rediger som jeg gjør eller vil man bare selve merket så ok, eks Computerword  -  Firkanten der står CW i, det er nok for meg det er et valg jeg bruker, treng ikke mer.

Jeg er moden for å lære nytt jeg, Ctrl + Skift + O den var ny den. Sorry da oppfattet jeg hans spørsmål helt feil beklager det.

Men nå foretrekker jeg og ha Bokmerker på Bokmerkelinjen og ikke andre steder, og et ryddig skrivebord vil jeg fortsat bruke til andre ting en Bokmerker Bokmerker på skrivebord den var Ny?.
Syntes plassen er bedre egnet til I-korner i et begrenset omfang.

Arne.
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. december 2017 - 18:33 #9
Tak for alle jeres svar, men ingen af dem forholder sig til det, jeg spørger om.
Mvh
Avatar billede posten Ekspert
02. december 2017 - 19:14 #10
jeg har i#6 beskrevet hvordan du gemmer i Bogmærkelinien er det da forkert ???
går stærkt ud fra det er løsningen på dit problem hvis der sker det jeg beskrev tidligere
Avatar billede 450025 Ekspert
03. december 2017 - 01:09 #11
Posten tror du # ZeBa vet hva han spør om? han har sikkert en computer ingen andre har, Hvilket merke og hvilket system? Han spør ikke om Bokmerker, ikke om linjen heller, * er uinteresand, trekanten også.

Kan det være noe annet han lure på, det jeg får ut av spørsmålet hans er dem 4 cm, som kan variere,  for 1 minut siden hadde jeg også ca 4 cm nå har knapt 1 cm og nå har 3 cm, jeg har da brukt 3 forskjellige Bokmerker, og fått 3 forskjellige avstander.
Jeg tror ZeBa bør forklare bedre hva han mener selv, han skal være Forsker trode han var nybegynner, å derfor er titelen våre misvisende, tittel får man det på postordre?
Forklar hva du spør om om du treng svar. Tak.

Arne
Avatar billede posten Ekspert
03. december 2017 - 04:33 #12
mange tak arne
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. december 2017 - 04:57 #13
#6: Nej, det er ikke forkert, men hvordan tror du, det er lykkedes for mig at anbringe en masse bogmærker på linien, hvis jeg ikke vidste det i forvejen?
Avatar billede 450025 Ekspert
03. december 2017 - 05:43 #14
Du det er korrekt ZeBa nå kan du jo ha haft flax også, hvis du spiller Lotto Bingo eller Tipping er det noe av det samme det, da kan jo lande en gevinst på pulten din, også da kan gevinsten være så stor at den bruke opp nesten hele plassen og du har bare 4 cm igjen.
Kommer der noe nyt gevinst mer eks noe på fem cm da detter det ned ser du , prøv et annet Forum som har dette som oppgave og løse slike problemer. Der fins Forum for slike spesialiteter ser du.
Vi på Computerword har ikke så god erfaring på dette område. Beklager.

Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2017 - 18:07 #15
#9 ok.
Hopper af her.
Avatar billede posten Ekspert
03. december 2017 - 21:02 #16
#15 forstår dig udemærket
Avatar billede 450025 Ekspert
04. december 2017 - 00:57 #17
Nå må vi bare få Uvaga med også da er vi jo 4 da, er ikke oppgava løst da?

Arne
Avatar billede posten Ekspert
04. december 2017 - 01:14 #18
som du ser betragter 220661 og undertegnet for opgaven løst og hopper af herfra
Avatar billede 450025 Ekspert
04. december 2017 - 01:50 #19
Der ser du posten hvor man kan misforstå, burte ikke da Tråstarter komme på banen, men svaret ligger kanskje i #9 tror ikke vi har problemet med bokmerker så for hvor del er det nok løst forlengst.
Arne
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2017 - 02:03 #20
#19: Så tag du dig bare en slapper og bagefter kan du så gå i gang med at øve dig i at læse indenad - sammen med de andre 3
Avatar billede Uvanga Ekspert
05. december 2017 - 07:33 #21
Hvis du udelukkende vil have dine bogmærker på Bogmærkelinjen, er du nødt til at slette nogen af de eksisterende bogmærker. Alt efter længde af bogmærkenavn, er der plads til ca.10 stk.
Avatar billede 450025 Ekspert
05. december 2017 - 08:05 #22
10 Bokmerker det er et valg man gjør. Jeg har 23 stykker lever godt med dette, at du bare får til 10 stykker ok man treng ikke være Guro for og fortelle dette, stakkern spør om noe helt annet han vet bare ikke hva han spør om ser du.
Derfor er der ingen som klare og hjelpe han heller, men en god latter forlenger livet ser du prøv det Uvanga?
Arne    Han er jo Forsker ser du.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2017 - 14:19 #23
#21: Nu har jeg 32. Jeg har tidligere haft flere, men kan nu kun have 32. Det er det problem, jeg har bedt om løsning på. Men det er der altså ingen her, der fatter.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2017 - 14:23 #24
#22: Jeg ved udmærket hvad jeg spørger om, men du kan åbenbart ikke læse dansk, så du har lige fra starten plapret løs om alt muligt andet, som intet har med sagen at gøre.
Avatar billede posten Ekspert
05. december 2017 - 14:46 #25
tror bare du skal LÆRE  at formulere dig så du spørger om noget man kan svare på i stedet for det intetsigende plader
Avatar billede 450025 Ekspert
05. december 2017 - 14:59 #26
Dette spør du om ikke om noe annet.

Selv om de sidste ca. 4 cm. længst til højre på Bogmærkelinien er ubrugte,

Læs hva du skriv her. (Svar det kan variere det)

kan jeg ikke anbringe nye bogmærker der - de forsvinde bare, når jeg forsøger.

Læs også det siste linje du skriv, hvis fanken forsvinner det for der er ikke mer plass,  er bokmerket 15 cm så får du bare plass til 3 stykker du jeg får til 23 jeg og # 21 Uvanga 10.

Men det er vel ikke det du spør om da har både Uvanga og jeg tatt feil da?

Ser du ikke at folk ler av deg. Nå gjør du en ting og det anbefaler jeg deg vær lidt Seriøs forklar hva du egentlig spør om,  vi er ikke Tryllekuntner vi klare ikke gjette det ser du.

Bokmerker har aldri vert til besvær for noen ikke engang for en Nybegynder. Men forstår at noen Forskere sliter merkelig.

Forklar hvordan er du blitt Forsker er det en Julegave du har fått er du sikker på du har fortjent den?

Tror du pakker sammen nå, men husk du er Velkommen igjen men tenk deg lidt over hva du spør om før  du slenger med læba.

Arne
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2017 - 15:17 #27
#25: Tror du skal lære at læse indenad.
Jeg prøvede for sjov at sende mit spm tll to af mine venner og bad dem skrive tilbage og fortælle, hvordan de opfattede det. De var ikke i tvivl om, hvad problemet er.
Men til forskel fra jer kan de læse dansk
Avatar billede Uvanga Ekspert
05. december 2017 - 15:50 #28
Jeg kan ikke bidrage med mere, så jeg trækker mig..
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2017 - 23:19 #29
#28: Jeg har ikke set dig bidrage med noget - udover et par totalt irrelevante kommentarer.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. januar 2018 - 03:19 #30
fornemmer man et problem med opdragelse hos spørger?
du beder andre ulønnede mennesker om hjælp, men bliver ubehagelig hvis svarene ikke passer dig, du du skal nok komme langt i livet...
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. januar 2018 - 04:50 #31
Fornemmer man, at der er kommet en til, som heller ikke kan læse indenad