Avatar billede jarlja Forsker
04. december 2017 - 22:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Photoshop lave broderi foto om til tegning

Hej 👋 Jeg har påtaget mig at lave broderi fotos om til tegninger . Jeg har prøvet end masse apps med de filtre er gennemsigtig, pc og Android.
Så må Photoshop kunne, men jeg er ny.

På forhånd mange tak.
Avatar billede kurtba Ekspert
04. december 2017 - 22:52 #1
Avatar billede jarlja Forsker
05. december 2017 - 00:22 #2
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
05. december 2017 - 06:56 #3
Min Photoshop er en ældre version CS5 dansksproget, her hedder det:
Menuen Filter / Kunstnerisk
Der kan vælges Akvarel, Farveblyant osv. med mulighed for at indstille stregtykkelse, penseltryk m.m.
Eller vælg Filter / Penselstrøg - her er også indstillingsmuligheder.