Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
08. december 2017 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede Mikael Ekspert
08. december 2017 - 10:07 #1
Denne løste mit problem med win 7
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1014585
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
08. december 2017 - 21:32 #2
Husets anden pc har fået samme problem, så fejlen er ikke lokalt på maskinerne.

???
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
14. december 2017 - 09:09 #3
Problemet opstod samtidig på to selvstændige pc'er med hver sin Windows 7 licens.
De har det tilfælles, at de for et par år siden fik monteret hver en ekstra harddisk indeholdende en klon af Windows 7 disken, som så blev opgraderet til Windows 10, mens den oprindelige disk var midlertidig afbrudt.
Jeg kunne så bevare Windows 7 indtil udløbsdatoen - troede jeg - men det har Microsoft åbenbart sat en stopper for. Det er den eneste logiske forklaring.