Avatar billede desist Seniormester
10. december 2017 - 09:21 Der er 1 kommentar

Mails i specifikke mapper

Hej
Er det muligt at oprette mapper i Hotmail. Som indkomne mails ryger direkte i. Som f.eks det er muligt i E-boks?
Tænker f.eks på alle mails fra familiemedlemmer kommer i en mapper osv. osv......
Avatar billede Richard Thune Forsker
10. december 2017 - 10:25 #1
Hotmail er det gamle navn for Microsofts mail service.
Og ja hotmail understøtter hvad du ønsker.

Men det er det mail program du bruger der skal udføre det.

Bruger du Outlook Mail, på Outlook.live.com kan det gøres under indstillinger/mail/automatisk behandling.
Vær dog opmærksom på at de meget gerne vil have dig til at bruge deres betaversion og der er det ikke endnu.