10. december 2017 - 12:15 Der er 3 kommentarer

kan ikke connecte til internet med router VMG8924-B10A

Har nu forgæves forsøgt at få mit internet til at virke. Der er fuld forbindelse og den siger der er wifi, men jeg kan ikke komme på nettet og kan ikke logge ind på routerens interface. Den siger at brugernavn eller kodeord er forkert, og jeg har forsøgt med de to ting der kunne være password, og har fået et nyt op til flere gange - intet hjælper.
på selve routeren lyser powerknappen, 2,4G og 5G. internettet lyser slet ikke og hvis jeg sætter lankablet i (i lan4/wan) så lyser den rød. Sætter jeg den i nogle af de andre, så lyser det ikke. Har forsøgt at tænde og slukke routeren samt resette den flere gange. Er der andet jeg kan gøre end at kontakte fullrates support imorgen? På forhånd tak.
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2017 - 12:30 #1
Hvis du har fulgt vejledningen på hjemmesiden
https://www.fullrate.dk/kundeservice/bredbaand/router/zyxel-vmg8924-b10a
og det ikke virker, så må du nok vente til i morgen. Det er dog mystisk at du ikke kan få adgang til routeren efter et "reset". Bruger er admin og kodeord er "password" efter "reset".
Avatar billede OOHHOO Juniormester
10. december 2017 - 14:45 #2
Jeg ved ikke, om følgende kan hjælpe lidt, men det kan vel ikke skade.
Jeg er selv kunde ved Fullrate og har samme slags router som spørgeren.
Jeg fik for et par dage siden en mail med oplysning om, at hvis jeg skal ind på routeren, skal jeg  bruge et nyt IP nr.
Samtidig skal du huske, at pasword ligger på hjemmesiden: mit Fullrate.
Måske kan ovenstående hjælpe med at komme ind på routeren
Avatar billede jk45 Forsker
29. december 2017 - 21:26 #3
lyser internettet ikke er der slet ingen forbindelse ud, dobbelt tjek lige at stikket sidder ordentligt mellem telefonstik og dsl og prøv evt at genstarte routeren. Hjælper det ikke er det fullrate support