Avatar billede Slettet bruger
10. december 2017 - 14:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Du skal genstarte computeren for at anvende.....

Efter at have installeret en driver til Audialis og genstartede, kom der en besked om, at jeg skulle genstarte computeren for at anvende ændringen.
Det gjorde jeg så, og fik ved opstart den samme besked igen og igen.
Hvad er gået galt? Jeg har oplevet det samme på en bærbar med Windows 10, der lavede jeg en ny installation, det skulle nødigt ske her.
Windows 8.1
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. december 2017 - 15:29 #1
Du kunne lige forsøge at skrive msconfig og trykke ENTER.
Se om der er en "rest" af Audialis installeren i din startups..
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2017 - 16:32 #2
Tak for dit indput. Der er ikke noget som hedder startup, og under start kunne jeg ikke se noget. Det er forøvrigt mærkeligt, at under Generelt står der Valgfri start, og det er ikke muligt, at køre Normalt start. Men computeren starter fint op, og så er det vel lige meget.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2017 - 16:39 #3
det er jo ikke sikkert at driveren virker på windows 8.1 (som er det rene makværk)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2017 - 16:49 #4
#3 Så vidt jeg husker, har du samme opfattelse af Windows 10 :-)
Min Windows 8.1 kører ellers helt fint, helt uden problemer.
Og jeg kan se på nettet, at der mange, som har det samme problem, men ingen løsning.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2017 - 17:14 #5
Problemet er løst. Jeg fandt i Audials et punkt hvor der stod gendan alle drivere.
Det gjorde jeg så, og nu dukker den popup ikke op mere.
Tak for jeres indslag. 😊