Avatar billede pafpaf Novice
12. december 2017 - 08:49 Der er 7 kommentarer

Batch konvertere fra wma til mp3

Hej
Jeg har rippet en del cd til wma. De ligger i mappestruktur pr. cd. Nu vil jeg gerne kunne caste disse filer fra android mobil til højttaler/anlæg.
Jeg skal derfor have konverteret dem til mp3, men hvordan gør jeg det i batch og beholder mappestrukturen?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 09:12 #2
Avatar billede pafpaf Novice
12. december 2017 - 11:04 #3
Hej. Tak for svaret. Gratisversionen kan  dog kun klare 50 filer ad gangen, så jeg må nok finde en anden løsning. Vh
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 14:00 #4
de fleste løsninger du finder, er fyldt med malware.
betal dog for dette fede program! istedet for at lede efter en "løsning" :)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 14:04 #5
siden Amigaen døde ud, og PC fik tag i folk, det var ca. da der kom internet i danmark i 1996. Da har det altid været sådan, at de fede programmer der kan noget, de koster en smule penge.

Det har også altid været sådan, at folk vil søge og lede efter et gratis program der kan løse alverdens problemer. Det fandt malware og virusprogrammørerne ud af, og derfor er der malware i over 90% af alle video/lyd konvertere.

Du finder ikke noget bedre program en det her fra NCH.
NCH har en alenlang liste af superfede programmer. Fordi han er en ægte programmør.

Men det må du selv om. :)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 18:23 #6
Jeg benytter mig af denne :-D nem og bekvemt.

https://www.freac.org/
Avatar billede jalved Ekspert
12. december 2017 - 20:08 #7
Er det ikke muligt at gøre i Windows Media Player?

Denne app kan vist klare 100 filer ad gangen.

https://www.microsoft.com/da-dk/store/p/batch-music-converter/9wzdncrdq713