16. december 2017 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Har brug for hjælp til ny computer.

Har brug for hjælp til ny computer. valget står mellem disse to.
Hvad får jeg mest glæde af.
Den skal bruges til Lr, Ps og Office 365
nr 1
HP Pavilion med AMD A10 processor og Radeon R7 grafikkort AMD Quad-Core A10-9700 APU processor 2 GB AMD Radeon™ R7 450 Grafikkort 8 GB RAM 128 GB SSD og 2 TB hatddisk AC Wifi og Bluetooth USB 2.0; 3 USB 3.0; 1 USB 3.0 Type-C™ 1 DVI; 1 HDMI; 1 DisplayPort Windows 10
nr 2
HP Pavillion 570-p038no stationære computer giver dig en stabil ydelse i dagligdagen, både til arbejde og multimedie. Den drives af en Quad-Core AMD processor, dedikerede AMD-grafik og masser af hurtige DDR4 RAM. AMD A8-9600 APU AMD Radeon R5-435, 2 GB 16 GB DDR4 RAM, 1 TB HDD - VGA videooutput - En reversible USB type-C 3.0 port - 3 hurtige USB 3.0 porte og 2 USB 2.0 porte - SD hukommelseskortlæser - Hurtig WiFi-ac, Bluetooth 4.2 og Gigabit LAN port - 3.5 mm audio mini-jack til hovedtelefoner eller headset Andre funktioner: - DTS Studio Sound audio output - Windows 10 Home 64-bit installere
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2017 - 15:08 #1
jeg ville vælge #1 da cpu og grafik er en tand bedre, og ssd til windows er godt.

Du skal starte med lidt data-disciplin så ssd ikke fyldes med data: flyt straks mapperne dokumenter, billeder, musik, videoer fra ssd til harddisk (ikke bare kopier dem, de skal flyttes) dvs stifinder, højreklik på dokumenter, egenskaber, fanebladet Placering, og ret til d:\dokumenter eller lignende. Samme øvelse med de tre andre mapper.
16. december 2017 - 15:19 #2
Der er flere ram på nr 2 ?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2017 - 15:37 #3
det vil du ikke opdage i det daglige.
Til spil er det grafikkort-ram (begge har 2gb) og ellers trækkes på ssd'en hvis du køre flere store programmer samtidigt.