Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
16. december 2017 - 20:30 Der er 5 kommentarer

Computer er langsom/ men kun i nogle spil.

Hej jeg har et problem som især lige pt går ud over mit spil i csgo....
Det er som om det lagger går 0.5 sec langsomere end det endeligt skal gøre.
det sker også lidt i andre spil. fx D3 Men det er det ikke noget problem da Man ikke skal konkurrer mod nogle.

Mine specs er  windows 7
i5 6600K
8ram
asus z170 P
Avatar billede Slater Ekspert
16. december 2017 - 22:57 #1
Hvilket grafikkort?

Hvordan føles problemet? Hakker det? Har du lav fps? Er det input-lag, altså f.eks. at du bevæger musen og så går der et splitsekund før sigtekornet bevæger sig, eller noget andet? Beskriv i detaljer.

Ved du hvor mange fps du får?
Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
18. december 2017 - 11:22 #2
Gtx 970. jeg ved ikke hvordan jeg tjekker alt det der. det er noget andet end input lag. jeg kan ligesom se når jeg går rundt at "mappet" ikke føgler 100% med.. Kan også se at når jeg har jobliste fremme at CPU ligger og kører på 90 100% ???? ellers ligger den normalt på 5-8% kan hører cpu blæser ikke går "jævnt"  når jeg spiller
Avatar billede Slater Ekspert
18. december 2017 - 11:28 #3
Det er helt sikkert ikke normalt, at CS:GO bruger så meget af en i5-6600. Der er noget galt.

Efter hvad jeg lige har kunne finde på nettet, er der et rimelig kendt problem med Geforce Experience, hvor det i CS:GO forsøger at optage og streame data til en Nvidia Shield, selvom man ikke har sådan en, hvilket bruger absurd meget CPU. Hvis du har Geforce Experience installeret, prøv at afinstallere det.
Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
18. december 2017 - 12:30 #4
Ok det hjælp lidt på Cpuen men det lagger stadigvæk. nu ligger den på ca. 75-80 det er da også alt for meget ? mange tak for hjælpen end til videre :)
Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
18. december 2017 - 13:42 #5
Når jeg spiller D3 ligger den på 20-25% cpu med jævnt  cpu blæser