Avatar billede vester Novice
17. december 2017 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Arduino-kender søges

Er igang med et projekt, hvor programmøren desværre pga tidsmangel er sprunget fra.
Vi søger derfor en, der kan programmere A6-moduler og ESP-boards.

Belønning efter aftale
Avatar billede ljm21 Praktikant
17. december 2017 - 19:45 #1
Hej

Jeg går ud fra det er disse moduler du tænker på?
https://github.com/esp8266/Arduino (Wifi-modul)
https://www.jagelectronicsshop.com/single-post/2016/11/27/A6-Module (GSM-modul)

Afhængig af, hvad du skal have lavet og hvilken tidshorisont du arbejder med, vil jeg godt give et bud.

Send en mail til lars@formlen.dk, hvis du er interesseret.

Vh
Lars
Avatar billede ebea Ekspert
17. december 2017 - 20:52 #2
Prøv at spørge i Forummet i linket herunder, der er altid nogen som kan hjælpe!

https://forum.arduino.cc/
Avatar billede vester Novice
19. december 2017 - 08:01 #3
@ebea: Jeg har desværre ikke selv tid til at sætte mig ind i programmeringen og søger derfor en person, der kan udføre opgaven. :-)

ljm21 har desværre heller ikke tid til at gøre det, så jeg leder stadig.
Avatar billede ebea Ekspert
19. december 2017 - 09:16 #4
#3  -  Derfor henviste jeg dig til det beskrevne Forum i #2
Læg dit spørgsmål ind på Forummet, så er der helt sikkert en som vil hjælpe dig. Alle i det Forum, er mennesker som beskæftiger sig med Arduino, og der kan du finde nogen som har dit område som speciale!
Avatar billede vester Novice
24. december 2017 - 12:14 #5
Har forsøgt at oprette flere steder, men stadig uden held. Hvis nogle har tid/lyst, så skriv til arduino@vester.net.
Avatar billede vester Novice
30. december 2017 - 09:09 #6
Jeg fandt en hjælper i en facebook-gruppe, så problemet er løst. Tak for hjælpen😊