Avatar billede skov Praktikant
21. december 2017 - 23:06 Der er 3 kommentarer

min macbook pro har ingen administrator?

hej computerworld.

min macbook skrev en dag at jeg skulle skrive min administrators navn og password, men det kunne jeg ikke. Bagefter jeg havde givet op gik jeg ind bruger og indstillinger, og der var ikke nogen administrator, men min bruger som plejede at være administrator var blevet til standart. Hvordan kan det lade sig gøre når jeg ikke har pillet ved det?
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2017 - 23:21 #1
måske er den inficeret af en bruger med admin rettighed.. virus
Avatar billede Andershoegh Seniormester
22. december 2017 - 05:26 #2
xHvis du ikke får et svar her, er dette Fora måske en mulighed:

http://www.macnyt.dk/forum/
Avatar billede INK Ekspert
22. december 2017 - 16:04 #3
Tag bakup af dine data og geninstaller MacOS.