Avatar billede JohnColts Novice
27. december 2017 - 09:24 Der er 1 kommentar

Problem med åbne hjemmeside

Jeg har fået et problem med at der er nogle få hjemmeside jeg ikke kan åbne. Jeg får svarmeddelsen: "Denne side kan ikke åbnes" og "Fejlkode: INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND" Det tyder normalt på, at hjemmesiden er nede.

Jeg har dog opleveret, at jeg kan af og til kan åbne hjemmesiden på min iPhone både når jeg bruger wi-fi og det mobile netværk på telefonen.

Jeg har prøvet forskellige netværk, browsere og pc'er, men med samme resultat.

Er der nogen der kan hjælpe med en forklaring og løsning på problemet?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. december 2017 - 09:39 #1
IPhone kan have nogle data liggende i browsere cache. Du skal kunne se nye data fra dagen før du kan være sikker på, at du reelt har forbindelse.