Avatar billede Novice-1 Seniormester
27. december 2017 - 22:55 Der er 3 kommentarer

Kun Tor og Eset ka snyde sig ud på nettet

ikke firefox, explore og crom
så er selve forbindelsen den er gal med
får meddelsen
Computeren forsøger at bruge en DNS-server, der er den forkerte, eller som ikke findes.
Kontakt netværksadministratoren

jeg har win 10 pc -og skulle være forbundet til nettet mobilt -plejer jeg da :-)  via sim kort i en USB dims

kan det være en af mine Epson printere der hillet brlande sig og oprette lokalt nætværk eller lignende
har bevidst unladt trådløs forbindelse med noget af det jeg har
og at man sku ku kontakt til printere uredefra

Når jeg højreklikker på firefox kommer der blandt andet!! en menue:
nyt privat!!  vindue  ---udover  nyt vindue og nyt fanblad  -førstnævnte er vist!!? nyt ??

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2017 - 00:36 #2
brug den DNS din udbyder giver dig, eller brug google: 8.8.8.8
Avatar billede Novice-1 Seniormester
28. december 2017 - 12:37 #3
Problemet har løst sig selv medens pcen har stået natten over
jeg havde ellers kørt ccleaner skiftevis censttartet og kørt adwcleaner flere gange

ved nærmere eftertanke har jeg haft  problemet een gang før
den gang var det vist ind under internetforbindelser eller! programmer
og finde enten Huawei eller Hiliink  der var blevet slået fra -af en eller anden uransagelig årsag
hvordan selskabets nørd guide mig derhen husker jeg ikke lige
men må vel kunne findes via søg, hvis det sker igen

om jeg sidder bag en DSN server ved jeg ikke, når jeg er forbundet  trådløst  som om det var en telefon eller tablet

på forhånd tak for forslag  -hvis  hvis jeg får brug for dem en dag hvor alt andet glipper