Avatar billede Leslie Praktikant
29. december 2017 - 00:14 Der er 4 kommentarer

I NØD.. Sort skærm ved opstart af spil som CS:GO

Har ingen ide om hvordan jeg løser dette problem, hver gang jeg går ind i en bane i Cs:go bliver min skærm sort, kan sagtens høre hvad der sker i spillet og det hele, men min skærm er sort.

Den eneste mulighed jeg har for at styre computeren igen er ved at genstarte den med knappen.

Nogen ide til hvad jeg kunne gøre i sådan en situation
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2017 - 06:35 #1
opgrader din graffikkort driver
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2017 - 08:25 #2
Enig i #1. Den skal sikkert skifte opløsning når den går ind i spillet, og med en driver der ikke virker optimalt vil den kunne gå i sort skærm.
Avatar billede stjans Guru
29. december 2017 - 09:36 #3
Prøv evt. at kigge i log-filen. Mener at CS laver en sådan. Men ellers enig med de 2 første...
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
29. december 2017 - 10:54 #4
Det er ikke sikkert at en opdatering af grafikkortdriveren løser problemet. Er enig med de andre i, at skift af opløsningen sikkert får din skærm til at gå i sort under opstart af spillet. Prøv at sætte en anden skærm til, evt. dit tv via HDMI, og start spillet. Måske får du mulighed for at ændre opløsningen i options inde i spillet, så du igen kan spille det på din primære skærm.