Avatar billede Mikkel Mester
29. december 2017 - 13:00 Der er 3 kommentarer

AMAZON HJÆLP

Hej.
Hvordan kan jeg se hvor en vare er sendt fra og om det kommer til at koste ekstra.
Det er dette produkt jeg kigger på.
https://www.amazon.de/gp/product/B075Q5L31F/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A16283NLSRO3KB&psc=1
Avatar billede Mikkel Mester
29. december 2017 - 13:02 #1
Håber i kan hjælpe
Avatar billede ebea Ekspert
29. december 2017 - 14:22 #2
Det er ikke nødvendigt at oprette et nyt spørgsmål, når du allerede har et oprettet, med samme emne.
Der er lagt et svar i dit tidligere spørgsmål, omkring det du spørger på nu!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. december 2017 - 21:50 #3
Super stil, dobbelt-poste og ligegyldige overskrifter (og ikke kun i denne tråd....)