Avatar billede tiger_dk Mester
06. januar 2018 - 14:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logitech G933 - få dem til at virke side om side med højtalerne på pc !

Hej

Som over skriften sige: Logitech G933 - få dem til at virke side om side med højtalerne på pc ! Hvordan får dem man dem til det. F.eks. når man skifter lydindtag ned ved Lydstyrke i højre hjørne af skærmen (bruger Windows 7) til hovedtelefonerne, når man høre noget musik, så lyden automatisk er over på hovedtelefonerne, når man skifter lydindtag til dem ! Jeg håber i forstår hvad jeg mener !

Det er måske bare en lille ting der gøres, så virker det. Jeg har nemlig lige fået hovedtelefonerne !

Jeg har installeret softwaren Logitech Gaming Software 8.96

Mvh
tiger_dk
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2018 - 16:00 #1
rent overkill, men https://www.ebay.com/itm/Selector-Switch-1-Input-4-Outputs-6-5mm-3-5mm-jack-Audio-Amplifier-Splitter-/131972724126
kan tage lyd fra din pc, og sende den til et af 4 valgte steder for lige under 500 kr.
Avatar billede tiger_dk Mester
07. januar 2018 - 19:48 #2
Jeg har faktisk fundet en anden løsning, som ikke inkludere at jeg skal ud og investere i noget og det er faktisk en ret smart løsning synes jeg, det er var efter jeg så denne  https://www.youtube.com/watch?v=HjQYcpiFpXc youtube video, at jeg ville prøve det og det løste faktisk mit problem !

Link til programmet, der løste mit problem;

www.mediafire.com/download/3jxt8qo3j68t31l/AudioSwitcher.zip