Avatar billede Besir Novice
11. januar 2018 - 15:07 Der er 3 kommentarer

Wordpress interface problem

Hej derude.

Er der nogen kloge hoveder der ved, hvorfor jeg får denne fejl.

Jeg har gendannet mit website 30 dage tilbage via uno euros værktøj. Har prøvet at gendanne alt og starte fra 0. Men alligevel ser mit interface sådan her ud..

https://image.ibb.co/hYHrMm/Wordpress.jpg[/url]

Er der nogen der kan fortælle hvorfor?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
12. januar 2018 - 02:04 #1
Hvordan ser det ud i desktop version??
Avatar billede Besir Novice
18. januar 2018 - 10:49 #2
Hej a3-seo.dk

Det er desktop versionnen jeg har vedhæftet..
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
19. januar 2018 - 06:34 #3
Hmmm - hvad syntes du, der er galt med interfacet, udfra dit screendump, ser det helt normalt ud. Vel og mærket, hvis du kun har taget et udsnit ....

Giv mig evt. et ring på skype, så kan vi lave en skærmdeling og du kan forklare lidt yderliger om, hvad du ønsker ...

Lad os tage en snak!
mail: michael@a3-seo.dk - skype: michael.smartsol
TLF. 3698 1033 alle ugens dage mellem kl. 7-12.00 DK tid

Best regards
Michael Jensen
Seo-specialist

http://a3-seo.dk