Avatar billede liebmanns Juniormester
23. januar 2018 - 13:18 Der er 3 kommentarer

Viser en globus med 5 prikker på skærm ved opstart

ved op start vises midt på skærmen en globus. Derudover 6 grønne prikker. Billedet kan ikke fjernes, der sker intet ved højre eller venstre klik på billedet. Andre programmer kører bagved globus-ikonet ????????
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. januar 2018 - 16:10 #1
Kan du ikke evt. lægge et link med et billede af fænomenet.
Det lyder mærkeligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2018 - 18:54 #2
Hvilken Windows kører du?
Avatar billede liebmanns Juniormester
27. februar 2018 - 16:46 #3
Undskyld :-)
Havde mistet adgangen til mailkontoen, så så først svaret i dag.
Problemet forsvandt, og det var på en vens PC, så jeg vil ikke følge mere op på det.
Tak for hjælp.