Avatar billede VSC Novice
25. januar 2018 - 09:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke åbene APBX-fil på stationær.

Jeg har lavet et visitkort. Det er nu en APBX-fil som jeg ikke kan åbne.

Hvad gør jeg.
Vh. Carsten
Avatar billede Slater Ekspert
25. januar 2018 - 10:39 #1
Lavet det i hvad?

Google kender overhovedet ikke til eksistensen af apbx-filer, hvilket tyder på at noget er gået helt galt. Men man kunne jo håbe at filen bare har fået en forkert endelse. Vi har dog alt, alt for lidt information fra dig til at kunne gætte på noget.
Avatar billede VSC Novice
25. januar 2018 - 11:02 #2
Okay, jeg designer et nyt kort:)

Tak for indsatsen