Avatar billede Chrede Novice
25. januar 2018 - 22:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udfordring med Nav menu

Hej,
jeg har en udfordring på https://roba.dk - når jeg benytter en Mac får jeg en fin udrulning af menuen og kan se alle underpunkter osv. Bruger jeg en PC vil menuen ikke lave en dropdown.

Jeg ved menuen virker på begge systemer på dette site - det kan muligvis benyttes til sammenligning. https://glaslageret.dk

Roba benytter Visual composer, det kan mistænkes fejlen ligger her, men ellers har jeg ingen idé om, hvor fejlen kan ligge... nogle bud?

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede keysersoze Guru
25. januar 2018 - 23:35 #1
Menuen virker fint hos mig i både IE, FF og Chrome - tror du må komme med lidt nærmere info.
Avatar billede Chrede Novice
26. januar 2018 - 09:26 #2
Problemet opstår fra mac til windows og omvendt. Kører selv mac og her virker alt fint. På en windows PC virker alt fint i safari, men ikke i chrome og FF..

Håber det hjælper lidt ?
Avatar billede keysersoze Guru
26. januar 2018 - 23:42 #3
Den virker som sagt fint på min FF og Chrome på PC så der må næsten være noget versions-halløj indblandet også. Det bedste jeg næsten kan sige indtil jeg evt sidder på en maskine, hvor fejlen opstår, er, at du må prøve at benytte developer toolbaren i de 2 browsere og se om du kan tyde noget ud fra de styles, der sættes på dropdown-menu når din menu-item får open-klassen på sig.
Avatar billede Chrede Novice
27. januar 2018 - 08:39 #4
Tak for din hjælp - jeg vil forsøge :)
Avatar billede keysersoze Guru
30. januar 2018 - 10:01 #5
Så fik jeg prøvet på en maskine, hvor fejlen opstår; open-klassen kommer ikke på li-elementet så det kunne være noget javascript, der fejler - som det første så fix den javascript-fejl, der opstår for at udelukke det som en mulighed og hvis det ikke virker må du prøve at smide noget debug-hjælp på det javascript, der håndterer menuen for at se hvor langt den egentlig kommer.
Avatar billede Chrede Novice
30. januar 2018 - 11:01 #6
Tak for din tid :) Dejligt, at det ikke er mig, som er helt tosset, men jeg ser på det :D