Avatar billede Uvanga Ekspert
28. januar 2018 - 10:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

DK Hostmaster - rod i regnskab

Jeg har et domæne registreret hos DK Hostmaster. Er betalt rettidig via betalingsservice. Jeg har så fornylig rettet min e-mail adresse for tilsendelse af faktura. Promte kommer der så en opkrævning, på trods af faktura for længst er betalt. Gentagne mails til DK Hostmaster giver absolut ingen reaktion! Derimod den ene rykker efter den anden. Det må være et meget dårligt bogholderi DK Hostmaster betjener sig af. Jeg overvejer simpelthen at betale den nye opkrævning for at undgå lukning. Det er såmænd ikke beløbet der er afgørende, mere princippet. Andre der har haft lignende oplevelser?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2018 - 10:31 #1
ring dog til dem

Kontakt til Kundeservice
Telefon +45 33 64 60 60
E-mail info@dk-hostmaster.dk

Fax +45 33 64 60 66

Adresse
DK Hostmaster A/S
Ørestads Boulevard 108, 11. sal
2300 København S

CVR-nr: 24210375
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. januar 2018 - 10:31 #2
Hvis du bliver ved med at modtage rykkere når du mailer, hvorfor i alverden ringer du så ikke i stedet?!?
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. januar 2018 - 10:39 #3
Ja, en opringning må der nok til. Jeg havde bare et håb om at mail ville hjælpe...
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. januar 2018 - 08:17 #4
Ret skal være ret:
Der er trods alt liv i DK Hostmaster.
Der lå en mail til mig her i morges, hvor beløbet udlignes ;-)