Avatar billede NickieDenice Praktikant
30. januar 2018 - 12:19 Der er 4 kommentarer

Visse taster virker kun periodisk

Hej :o)

Jeg har en HP pavilion g7 2200.

Visse taster holder ofte op med at reagere. Nogen gange går der mange dage, før de duer igen, andre gange skifter det frem og tilbage flere gange dagligt, også afhængig af, hvor tålmodig jeg er. Via HP support assistant, der får jeg fejl-koden 9T589R-6KT90W-MFPX0K-G05T03 når tastaturet afprøves, men ikke mere information eller muligheder for løsning. Jeg har prøvet at opdatere og henter drivere, at 'rengøre' og afinstallere tastaturet, men intet hjælper. Google er gennemsøgt for gode idéer, men intet har virket. HP er umulige at komme igennem til. What to do????
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2018 - 13:19 #1
prøv at køre uden batteri, på ledning.
ellers er det nok en hardwarefejl i tastaturet.
det siddder måske løst, eller en kreds er røget og den skal repareres.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2018 - 13:23 #2
prøv først med et usb-tastatur - hvis det virker hele tiden, så er det dit tastatur, der skal skiftes (boardet under har et brud). Der er typerne 2204, 2250, 2251, 2254 til G7 - på https://shop.notebookonline.dk/tastatur/hp/modeller.aspx de står til ca 100kr + forsendelse, og video til skift er på youtube.
Avatar billede NickieDenice Praktikant
30. januar 2018 - 15:30 #3
Mange tak for svar og forslag, jeg vil prøve dem alle af i morgen.
Avatar billede Jens-Ole Landschoff Praktikant
24. februar 2018 - 17:30 #4
Prøv http://www.keyboardtester.com/  (eller lignende)
Her kan du prøve om dine taster virker