Avatar billede Nederb Juniormester
31. januar 2018 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IMEI og serie nummer på IPhone

Jeg var ved at resette en IPhone 6s og på en eller anden måde fik jeg en skærm frem med IMEI og serie nummeret, i bunden af skærmen var der en knap til dianogetisering

Nu har jeg prøvet igen men kan ikke få samme skærmbillede frem
Nogen der ved hvordan den kom frem?

Det var inden jeg skulle indtaste aktiverings log-on
Avatar billede INK Ekspert
31. januar 2018 - 19:56 #1
Hvad er det du ønsker?

I indstillinger - generelt - om , kan du se serienummer og IMEI oplysninger for din telefon.
Avatar billede Nederb Juniormester
31. januar 2018 - 21:11 #2
Jeg ved hvor oplysningerne er under indstillinger men som jeg skrev, kom info op inden jeg indtastede Apple id og der for inden jeg kunne vælge indstillinger
Jeg har resat mange iPhones og IPads men aldrig set dette sklrmbillede før på det tidspunkt af opsætningen
Avatar billede posten Ekspert
01. februar 2018 - 03:33 #3
jammen som #1 skriver hvad ville du da se ???
Avatar billede Uvanga Ekspert
01. februar 2018 - 07:48 #4
For visning af EMEI, tast *#06#
Avatar billede Nederb Juniormester
05. februar 2018 - 11:55 #5
Det er dette skærmbillede jeg gerne vil have frem:
https://www.dropbox.com/s/yv8mmcfh34taycu/iphone.jpg?dl=0

Jeg fik det frem på en eller anden måde INDEN jeg logge på med Apple ID
Avatar billede Nederb Juniormester
20. februar 2018 - 16:13 #6
Har fundet det, der er et lille I i en cirkel i bunden af skærmen og der kan man se info om mobilen