Avatar billede Ialocin Novice
31. januar 2018 - 21:50 Der er 3 kommentarer

Hvem kan anbefale en stationær begynder Gamer PC ??

Hej Eksperter

Min søn er på jagt efter en stationær begynder Gamer PC.
Men vi er helt blanke?

Skal vi kigge efter processoren, grafikkortet eller harddisken eller noget helt 4. Pas :O(

Budgettet er max. kr. 5.000 og PC´en skal kunne håndtere:
Minecraft, CS:GO, Roblox, War-Thunder, Rocket League, Team Fortress 2, Royal Battle ... Uden den lacker.

Er der nogen, som kan anbefale et model - og gerne med et link.

På forhånd tak.
Mvh Den "fortabte" far og gameren Alexander ;O)
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2018 - 22:08 #1
til dit budget på 5000, kan denne sagtens klare det
https://www.dba.dk/selvbyg/id-1041255734/
Avatar billede posten Ekspert
01. februar 2018 - 03:26 #2
i stedet for at nævne alle de spil læs på vejledningfen hvad krav der er til cpu/ram/grafik men lur på denne se om den magter spillene: https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/LE90H7008SMW/lenovo-legion-y520-tower-stationar-gaming-computer
Avatar billede Carnac Forsker
01. februar 2018 - 23:11 #3