Avatar billede falkevej Juniormester
02. februar 2018 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google har spæret min mail-konto

Google har spærret min mail pga. mistanke om misbrug af kontoen.
Har forsøgt at følge Googles vejledninger men det åbner ikke kontoen.
Er låst lidt fast
Avatar billede Mikael Ekspert
02. februar 2018 - 15:09 #1
Der er sikkert registeret en virkelig ondsindet virus på din computer..
En som dit normale virusprogram IKKE kan se.

Der er programmer, som er mere effektive. ( Her må andre træde til )

Men prøv først at scanne HELE din computer, med dit nuværende virus program.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2018 - 16:08 #2
Jeg har ofte oplevet, at min konto blev spærret, grundet mistanke om misbrug.
Har du prøvet at trykke på "Har du glemt din mail adresse" ? Så får man mulighed for at skabe et nyt Password.
Avatar billede falkevej Juniormester
03. februar 2018 - 07:23 #3
Så kører gmail på webben. Men nu driller outlook :(