Avatar billede skbbbb1 Novice
04. februar 2018 - 17:40 Der er 5 kommentarer

God computer på budget?

Hej alle!

Jeg aner næsten ingenting omkring computere, men kunne godt tænke mig en billig stationær gamer computer.

Jeg har haft kig på denne:
https://sharkgaming.dk/max-bite-brutality
Køber ekstra 1 tb harddisk.

Primære spil er Minecraft & cs go. Kunne godt tænke mig 100 fps+ ihvertfald, på gode settings. Er det muligt?

Er den god at købe, uden at opgradere noget i den?
Er det muligt, at opgraderer den senere hen, så den bliver bedre, til mere krævende spil?

Mvh,
Simon
Avatar billede skbbbb1 Novice
04. februar 2018 - 18:30 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. februar 2018 - 19:03 #2
Bemærk maskinen i #2.

Der står op til. Dvs. at der KAN installeres på nævnte dele, men IKKE at de er installeret.
Hvis man ønsker de nævnte dele, så vil prisen med sikkerhed langt overstige de8199 kr. der er nævnt.  :
Avatar billede skbbbb1 Novice
04. februar 2018 - 19:15 #3
Det havde jeg ikke se, men kan godt se, at den så ville blive væsenligt dyrere. Hvad tænker du om den første?
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. februar 2018 - 19:38 #4
Jeg er ikke så meget inde i gamer pc. Bemærk også at det står "starter fra 7195 kr."
Dette er altså prisen for den mest "skrabede model".

Jeg tror ikke, at jeg er den rigtige til at rådgive dig, men der er sikkert nogen her på eksperten der er  i stand til det.
Avatar billede eurositi Ekspert
05. februar 2018 - 11:18 #5
Jeg ville gå efter Topdatas gamer-stationære, som starter ved 6.000 kr og har de nyeste 8. generations CPU'er: http://topdata.dk/product-config.asp?id=11882