Avatar billede koppelgaard Praktikant
05. februar 2018 - 09:30 Der er 1 kommentar

Indtale sms på Samsung mobil, Android

Hej alle
Jeg er for nyligt begyndt at bruge funktionen. hvor man kan indtale en sms'er på mobilen. Jeg mangler dog. at kunne indtale komme, punktum og ny linie.
Jeg tænker at den funktion endnu ikke findes på dansk, men jeg vil lige høre om der er nogen, der ved mere en jeg?
Avatar billede lars børgesen Praktikant
08. februar 2018 - 09:34 #1
jeg kan anbefale dictus.dk - koster ca 95.- kr een gang for alle. virker super på mange sprog