Avatar billede moabou88 Mester
05. februar 2018 - 12:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slet brugernavn / historik ved Facebook login

hej.

hvordan sletter jeg de brugernavne jeg har logget på facebook med.

har prøvet med Ccleaner, hvor jeg har sat flueben i fjern adgangskoder og historik.

har ligeledes prøvet  ved at trykke på " Ctrl +H" og rydder browser.

heller ikke det virker.

bruger Google Chrome.
Avatar billede Mikael Ekspert
05. februar 2018 - 13:53 #1
Har du prøvet under "indstillinger" i din Chrome  ??

Altså indstillinger og nederst så "avanceret". Længer nede så kommer "Adgangskoder og formularer" og der vælger du "Administrer adgangskoder"..

Der finder du dem du vil slette. Klik på de 3 prikker længst til højre..
Avatar billede moabou88 Mester
05. februar 2018 - 17:26 #2
Rigtig fint forslag.

Alle de hjemmesider, hvor der har været anvendt adgangskode og brugernavn fremgår af listen, med undtagelse af facebook.

Hvorfor kan jeg ikke finde facebook på listen.
Avatar billede Mikael Ekspert
05. februar 2018 - 18:51 #3
Tja.. Jeg tjekkede lige min egen laaaaaaaange liste.. Og der var masser af facebook.

Både aktuelle og dybt forældet.. SÅ ??? ;)
Avatar billede moabou88 Mester
05. februar 2018 - 20:28 #4
Måske har vi misforstået hinanden.

Det er ikke adgangskoden jeg vil slette, men det brugernavn / email jeg har logget på med.

Gør det nogen forskel? Eller var det stadig samme måde jeg skulle slette det på?
Avatar billede moabou88 Mester
05. februar 2018 - 20:30 #5
nu har jeg prøvet at slå "automatisk login" fra, men det hjalp heller ikke
Avatar billede moabou88 Mester
05. februar 2018 - 20:34 #6
Så lykkedes det :D
Avatar billede RuneH Praktikant
13. februar 2018 - 14:20 #7
Hvad gjorde du for at få det til at lykkedes?