07. februar 2018 - 15:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"LAG-kage MENU " - Accordion Drop Down Hover tabel .....

Hej,

Jeg skal lave en Accordion Drop Down menu.

En af den type, som f. eks. viser 5 elementer i en Menu. Fører jeg musen hen  over element 1 (hover-funktionen) expanderer menuen og nu vises de X antal LINKS / elementer, som er i dette segment af tabellen.

Fører jeg nu musen ned i element 2 i hovedmenuen , lukker Element 1 og i stedet vises nu 2 hovedelements X  LINKS / elementer.

Og så fremdeles for resten af hovedmenuens elementer.    Ikke viste segmenter lukkes ned ( derfor kalder jeg den en "Lag-kage-tabel ").

Har været inde på W3School men finder ikke noget brugbart der.

Kan nogen hjælpe med links , så jeg kan lure ud hvordan de laves ...

TAK

Kristian
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. februar 2018 - 16:19 #1
07. februar 2018 - 16:38 #2
HEJ,

Lige præcis.

Mange 100000000 ->  000 tak for linket.

Der står det jeg skal bruge.

Kristian