Avatar billede kenneth westlin Juniormester
11. februar 2018 - 21:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google søg med fejl eller ???

Hej.
Når jeg søger på google f.eks Simms, kommer der nogle reklamer op fra nogle danske hjemmesider som sælger Simms, men når jeg klikker på dem kommer der en ny side frem med google, ØH hvad er der galt her ???
jeg har prøvet på en anden PC og her oplevede jeg IKKE det samme problem.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2018 - 22:23 #1
Når jeg søger på Simms, kommer jeg ind på en side med reklamer for varer.
Det nemmeste vil nok være, at slette google med Revo uninstaller, og derefter gen installere det. https://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. februar 2018 - 22:32 #2
#1
Tror ikke google bliver glade hvis de bliver slettet :-D
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2018 - 23:03 #3
Nej det bliver de nok ikke, men så må spørger jo nøjes med at slette  Chrome :-)
Avatar billede kenneth westlin Juniormester
12. februar 2018 - 18:20 #4
tak Valby1
ja der kan bare se det er ikke bare at afinstallere et program, men alle under filer skal også væk, selv om at man bruger fjern programmer er det ikke altid nok.
Mange tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2018 - 18:31 #5
Ok 😊
Avatar billede kenneth westlin Juniormester
10. marts 2018 - 16:55 #6
så er den gal igen med google. har fjernet alle underfiler og installeret google chrome igen og nu er fejlen der igen, så denne gang unde held. Nogle der har andre svar muligheder ???
venlig hilsen
kenneth