Avatar billede JAR Juniormester
13. februar 2018 - 15:16 Der er 4 kommentarer

Gevind i INVENTOR uden EXEL

Hej
Kan nogen hjælpe med dette.
Er det muligt at tegne gevind  (threads kommandoen) i inventor 2016 UDEN at have EXEL installeret, feks. via OpenOffice ? hvis JA - hvordan?

med venlig hilsen
Jørn
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2018 - 15:55 #2
Full local install of Microsoft® Excel 2007, 2010 or 2013 for iFeatures, iParts, iAssemblies, thread related commands, clearance/threaded hole creation, Global BOM, Parts Lists, Revision Tables, spreadsheet-driven designs and Studio animation of Positional Representations.  Excel Starter®, Online Office 365® and OpenOffice® are not supported.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2018 - 15:57 #3
hvis du vil tegne 3d, hvorfor så ikke bruge Blender ?
https://www.blender.org
Avatar billede JAR Juniormester
13. februar 2018 - 16:16 #4
Kender udmærket kravene, håber på der findes en snedig m/k der har fundet på en måde til at omgå af disse krav.

Tegner i INVENTOR fordi jeg har det installeret.
jørn