Avatar billede 2pretty4u Mester
13. februar 2018 - 20:22 Der er 2 kommentarer

Tilslut Macbook High Sierra til EOS 1300D Canon kamera

Hej Eksperter

Jeg har en Macbook 12'' med High Sierra på. Jeg har ligeledes et Canon 1300D DSLR kamera. Man skal bruge EOS Utility til at tilslutte kameraet til mac'en. Der har dog været nogle problemer hvis man googler rundt. Jeg kan ej heller få det til at virke.

Er der nogle, der ligeledes har forsøgt og fundet en vej?

Håber på gode råd

God aften,

Mange hilsner

Stefan
Avatar billede egonspock Seniormester
13. februar 2018 - 21:35 #1
Hvad forsøger du at opnå? Hvis du blot vil overføre billeder, bør Fotos kunne tage det, eller et hvilket som helst andet fotoprogram - eller Billedoverførsel for den sags skyld. Hvis du ønsker at lave "tethered shooting", så kan et program som ON1 også bruges. EOS Utility har aldrig været førstevalget til at forbinde kamera med Mac.
Avatar billede 2pretty4u Mester
13. februar 2018 - 21:51 #2
Jamen blot at kunne tilslutte kameraet til mac'en. Men hvis man kan wireless med Fotos vil jeg give det et forsøg i morgen. ON1 kender jeg ikke, men vil lige se på det.

Mange tak :)