Avatar billede lektortl Juniormester
14. februar 2018 - 21:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opstart af mobil

Mobil = Sony Xperia
System = Android 7.0
Når den tændes går et eller andet program (forskelligt fra gang til gang) automatisk i gang (musik eller reklame for en åndssvag app, som skal installeres).
Det er fornylig den er begyndt med det.
Er der en slags "Menuen Start", som man kan komme til at redigere i??
Avatar billede kurtba Ekspert
14. februar 2018 - 23:10 #1
Du skal nok tænke lidt tilbage og finde ud af, hvilken app du har installeret fornylig, som så lige har lavet dette nummer. Det er nok en gratis app, idet disse ofte er reklamebaserede. Afinstaller den og problemet burde være løst.
Avatar billede lektortl Juniormester
13. marts 2018 - 10:42 #2
Det viste sig at være en app til X-faktor, der lavede ravagen.
Da den blev afinstalleret, hørte irritationen op.
Tak for ideen.