Avatar billede lusodana Seniormester
10. marts 2018 - 11:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

F5 - GoogleChrom

Meget tit (ca. 90% af tilfælde) når jeg åbner browseren, får jeg den cirkel, der drejer rundt. Hvis jeg venter længe (mere end 1 minut) nok får jeg vist skærmbilledet ellers skal jeg tast f5 for at refreshe browseren.
Det er kun med Google Chrom jeg har problemer med.

Jeg har prøvet at kontakte Google, men fik ingen svar.

Jeg kører med Windows 7, 64 bit.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. marts 2018 - 11:31 #1
afinstallér chrome, og slet mappen
C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Local\Google\Chrome
bemærk, at mappen appdata er skjult, så i stifinder skal du først slå visning af skjulte mapper og filer til

derefter genstart, og hent en frisk https://www.google.dk/chrome/index.html
Avatar billede lusodana Seniormester
10. marts 2018 - 13:33 #2
Tak. Det har gjort, men lad mig se, om det har løst problemet.
Avatar billede lusodana Seniormester
10. marts 2018 - 15:14 #3
Nej, det hjalp ikke, desværre.
Ja har både IE og Mozila Firefox, som kører problemfrit. Nu spørger du hvorfor jeg ikke bruger disse 2 browser i stedt for: det er fordi jeg bruger tit Chrome Cast og gider ikke altid at lave om på Standard Browser.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. marts 2018 - 17:57 #4
prøv i chrome, at gå til chrome://extensions/ (det kopieres til adresselinjen) og deaktivér alle udvidelser - så test - du kan have noget, der gør, at chrome ikke logger på nettet i alm tempo.
Avatar billede lusodana Seniormester
13. marts 2018 - 07:38 #5
Hej
Jeg har deaktiveret alle udvidelser, og det ser ud til, at det har sket en forbedring. Nu er jeg i gang med at finde ud af hvilken er skurken: AddBlock eller IE tab og måske andre. Du skal nok få besked.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2018 - 08:57 #6
jeg har Adblock Plus og Adblock til Youtube - men ikke IE tab.
Avatar billede lusodana Seniormester
05. april 2018 - 17:58 #7
Jeg fandt ud af, at det var Bitdefenders Internet Security, som var skyld i problemet. Nu har jeg Microsoft  Security Essentials og det hele blev hurtigere.