Avatar billede grzona Ekspert
18. marts 2018 - 20:10 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

radio

hvordan laver man sin egen radio over internettet?

venligst

peter
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. marts 2018 - 21:22 #1
Hvilket format interesser du dig for - live streaming eller podcasts?
Avatar billede grzona Ekspert
18. marts 2018 - 22:20 #2
Hej CRKogh

det jeg er interesseret i er live streaming i nogle timer om fredagen og lørdagen til at starte med;-)

Vi søger faktisk ulønnet speakere og intervenere så hvis det har intressse?

lidt ligesom nattevagten på radio24/7 bare bedere....Og hvem hvad det kunne udvikle sig til?

hilsen
peter
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2018 - 01:22 #3
Avatar billede grzona Ekspert
16. juli 2018 - 08:41 #4
tak for alle jeres indlæg:-)