Avatar billede Kevin Nørgaard Praktikant
19. marts 2018 - 22:31 Der er 1 kommentar

Hjælp til styling af embedded video.

Jeg har embedded 2 videoer fra youtube på min forside.
For at siden skal loade hurtigere og undgå den røde playknap, har jeg gjort så de vises som to billeder (først når man klikker på dem loades pågældende video).
Desværre er der nu kommet en grim sort kant over og under videoen...
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor den grimme sorte kant er kommet, den var der ikke før jeg eksperimenterede.
Jeg håber virkelig der er en der gider tage et hurtigt kig på siden https://www.uniplandanmark.dk/ og måske kan se hvor "fejlen" ligger.
Jeg kan se at der flere steder står height 100%, men selvom jeg specifere det til fast størrelse sker der ikke noget.

Pleeeease hjælp, skal vise det frem på onsdag.
Avatar billede Slater Ekspert
19. marts 2018 - 22:50 #1
Du har en min-height på #home-video iframe#video-player der overskriver din height.

Hvis du fjerner min-height (eller bare sætter den til 0), og så sætter højden til 312px, passer det fint.