Avatar billede CamillaSoernesen Praktikant
20. marts 2018 - 16:54 Der er 2 kommentarer

Spørgeskema hvor nogen af felterne er afkrydset i forvejen

Hej
Jeg er igang med at lave et projekt, hvor jeg vil undersøge om forbrugere læser hvad de siger ja til. Planen er at lave et elektronisk spørgeskema hvor de bliver spurgt om nogen forskellige ting hvor de aktivt skal krydse ja/nej, men  der vil også vil være nogen spørgsmål hvor felterne er afkrydset som "ja" forvejen.

Jeg søger derfor et program/værktøj til dette, da jeg kun kan finde spørgeskemaprogrammer hvor forbrugerne aktivt skal svare ja/nej og ikke hvor jeg kan vælge at nogen af felterne skal være afkrydset som "ja" forvejen, hvor forbrugeren så aktivt skal tage stilling til om der skal krydses "nej" istedetfor.

Håber nogen kan hjælpe!

Vh Camilla
Avatar billede finb Ekspert
21. marts 2018 - 08:38 #1
Du får mere neutrale svar,
hvis ingen felter er udfyldte forud.
Avatar billede Risi Novice
01. april 2018 - 00:38 #2
Hmm, jeg er desværre ikke stødt på et værktøj der kan gøre dette, men det findes helt sikkert nu hvor det er vigtigt for dig :-)