Avatar billede lurup Ekspert
21. marts 2018 - 12:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbinde sig til Router uden net

Jeg har en Ipad samt en wifi kamera der skal forbindes via en Cisco RV 110W router.
Kan det passe jeg ikke kan det uden internet forbindelse ??
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2018 - 13:13 #1
Ville det ikke være nemmere blot at forbinde iPad direkte til kamera med wifi?

Ikke permanent, men kun når du vil overføre billeder. Bruger det selv med Panasonic Lumix.
Avatar billede ebea Ekspert
21. marts 2018 - 13:14 #2
Det kan det godt, da det program du benytter, formentlig er beregnet til at koble Kameraet på Nettet (P2P).
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2018 - 13:34 #3
Glem #1, jeg troede det var et kamera, som tidligere blev omtalt som et fotografiapparat. 😀