Avatar billede Anette Praktikant
22. marts 2018 - 15:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router

Jeg har modtaget ny router fra YouSee. Kan godt få trådløst net til at fungere på tablets men ikke på den bærbare. Har haft en anden router tidligere.
Min bærbare er en Toshiba. Windows 7. Kan I hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2018 - 15:39 #1
har du slette dit gamle netværk fra computeren
1 .
Klik på " Start " knappen , og vælg derefter " Control Panel ".
2 .
Dobbeltklik på " Netværk og Internet "og derefter dobbeltklikke på " Netværks-og delingscenter . "

3 .
Klik på "Skift adapter indstillinger " option på venstre side af vinduet .
4 .
Højreklik på et uønsket trådløs netværksforbindelse og klik på " Slet . " Klik på " OK " knappen for at bekræfte . Gentag proceduren for at fjerne alle uønskede trådløse netværksforbindelse ikoner .

og har du sat kode til wpa2
Avatar billede posten Ekspert
22. marts 2018 - 15:42 #2
du skriver intet hvad der sker på din toshiba finder du mon noget trådløsnet eller er den "blank" så mangler du jo "bare" at starte dit trådløse netværk
hvis du kan se andre netværk
så kør en fejlsøgning ved et højreklik nede på ikonet
Avatar billede Rune1983 Ekspert
23. marts 2018 - 07:16 #3
Kontroller IP er sat til dynamisk.