Avatar billede knuldefar1942 Forsker
23. marts 2018 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmstørrelse på doom2

Hej alle. Jeg har prøvet at få skærmstørrelsen større på mit doom2. Lige nu fylder det kun 10% af min skærm og jef har forsøgt at ændre det i doom indstillingerne og på computeren. Intet af dette har lykkedes. Har endda prøvet alt + enter.

Er der nogen som kender til en løsning på dette problem og som kan hjælpe mig. Det er ikke sjovt at spille det når der er kæmpe store blackbars rundt omkring det lille billede.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2018 - 12:41 #1
hvis ikke du kan skrue opløsningen op i doom, så kan du vel bare skrue den fra Windows ned?
doom er jo ikke lavet til en opløsning af 1920x1080 (eller hvad du nu kører)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
23. marts 2018 - 12:43 #2
Kan du ikke højreklikke på exe filen der starter spillet og gå ind under Kompabilitet og sætte flueben i Kør med 640 x 480 skærmopløsning.
Avatar billede Jonathan Novice
25. marts 2018 - 19:35 #3
Download en Source Port som for eksempel GZDoom eller PRBoom. Ud over højere skærmopløsninger er der mange forbedringer og fordele i begge programmer.