Avatar billede Vesterlund Seniormester
23. marts 2018 - 17:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd i project cars 2

Hej, jeg har et problem jeg virkelig ikke kan løse. Jeg synes selv jeg er ret så ferm med computere generelt, men dette problem kan jeg simpelthen ikke få løst.

Jeg har lyd i alle andre spil, for eksempel call of duty WW2, men når det kommer til Project cars 2 er der hverken lyd ved intro, i menuen eller under kørsel. har samme problem med starcraft forresten.

Jeg har prøvet følgende:
Geninstalleret spillet
Geninstalleret Steam
Verificeret Spil filerne igennem steam
Tjekket mit realtek
tjekket lydinstillingerne i spillet
tjekket lydinstillingerne i windows

Så nu vil jeg være meget taknemmelig hvis der var nogen der kunne komme med en mulig løsning.

Mvh en meget frustreret gamer.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2018 - 20:24 #1
geninstaller dine bundkort+chipset drivere, og lydkort driver
Avatar billede Vesterlund Seniormester
23. marts 2018 - 23:24 #2
Min lyd virker på alt andet, så det tror jeg ikke vil løse det.
Avatar billede Vesterlund Seniormester
24. marts 2018 - 10:43 #3
Jeg har selv fundet en løsning på problemet! jeg gik ind i min BIOS, satte bundkortet til ganming, og valgte derefter hvilken form for køling der sidder på min cpu, (vandkøling i dette tilfælde). Da min pc så startede op igen, stod der overclocked 31% under vision logoet, og efterfølgende virkede lyden! Så hvis nogen har det samme problem er dette med stor sansynelighed løsningen!...:D