Avatar billede 450025 Ekspert
24. marts 2018 - 02:38 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan fjerner jeg et mislykka Program.

Hvordan fjerner jeg et Program.
Jeg kjøpte et Program Avast Antivirus under installasjonen var alt mislykka, bare problem jeg angre på dette kjøpet, Support er totalt fraværende.

Men jeg bruker Paypal så det som er betalt er jeg ikke bekymra for.

Nå vil Jeg fjerna dette, Kontrollpanel funka ikke? CCleaner slett funka ikke?

Gikk på C der er den fortsatt i Programmer. (Programfiler)

Du må ha tillatelse fra Adminstrator for og gjøre endringer i Mappen?

Den var ny for meg ikke vert borte i dette før, hvordan?
Takk for lidt hjelp her så jeg får fjernet dette programet totalt. Takk for lidt hjelp her fra en som vet.

Arne
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. marts 2018 - 04:16 #1
Revo Uninstaller er et godt program til fjernelse af genstridige ting. Bruger det selv.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. marts 2018 - 06:01 #2
Hei igjen Uvang.Takk lasta ned og den gikk rett på Kontrollpanelet, men du vet før jeg spør så prøver jeg selv, nei Aministrator, neste step, CCleaner jo da da var den borte men nei? nest stepp C      der var den fortsatt og bare gliste.

Du må ha Retighet til og slette du (Aminstrator) så er jeg like langt, Hvordan?

Dagen er ikke helt ødelagt ønska en ny Datastol, kom i deler Ikea opplegg, kasta bruksanvisningen starta opp, brukte alt av skruer lidt uvanlig det?
Så ok fant frem tegning eller bruksanvisning, så ut som den var indentisk, tatt i bruk.

Herlig med ny stol for en Gammal Gubbe, men har du flere tips på lur må jeg få fjernet det  ****** Så når Support fra Avast er drat på Paskeferie og ikke gidder noe som helt så er ikke det et program jeg anbefaler til andre Heller.

Arne
Avatar billede posten Ekspert
24. marts 2018 - 06:40 #3
arne : du ku jo også prøve denne  : http://download.cnet.com/s/windows-10-uninstaller/
held og lykke
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. marts 2018 - 06:47 #4
Administrator rettigheder: Højreklik på program ikon - vælg Kør som administrator
Avatar billede hjolsen Ekspert
24. marts 2018 - 07:00 #5
Der findes et lille program til at fjerne avast med :
https://www.avast.com/da-dk/uninstall-utility
Avatar billede 450025 Ekspert
24. marts 2018 - 08:35 #6
hjolsen Forsker.

Jeg skal si deg en Ting det er så godt og være Norsk i Danmark, vi bruker
dette  uttrykket vi Norske. Grunnen for meg jeg forsvandt da jeg var 20 år, stedet ble Norge, både for utdannelse og senere Jobb dem beste folk jeg hadde i jobben var Danskere ofte 20 til 25 stk.

Fellesnevnere utrolig flinke folk dem fleste fra Arhus, en bayer til frokost, jobba i 14 dage i strekk tok Fri stod på og der ble spor etter dem. Altid en pakke til Arne, leverposti, rødpølse ++ selv var jeg som andre Nordmen, 2 gange året gikk turen til Fredrikshavn.

En flott tur det ble også noen venner ut av dette + en bayer før hjemturen.
Mitt liv ble Norge til jeg ble 65 år, siden ble det flere reiser ut i Verden flere retninger, nå er jeg her i Thailand har grod fast her og det blir nok mitt siste sted.

Enda får jeg Ost, rød pølse, å lakriser som ikke fins her.

Jeg kom til dette Forum her computerword det var som og komme hjem igjen, jeg har deltat en del her, jeg gjør mine feil ok flere gjør dette, der er masse posetivt her også innen bruk av computere jeg bidra lidt posetivt jeg også. Jeg får iblant
(Syntes godt om)

Vi som Brukere føler oss Velkommen her, jeg  vil ikke nevne navn på alle men men dem går igjen og igjen til alle 1000 Takk, i dag på mitt emne må jeg få lov og Takk til alle som hjalp til, Uvanga, Posten, hjolsen oppgaven er løst.

hjolsen ga det rette svare      (https://www.avast.com/da-dk/uninstall-utility)

Og så lerte jeg lidt i dag også, nå er der bare en ting, Ønskje Dere alle en fin helg og en fin Påske. Takk for hjelpen.

Arne