Avatar billede Uvanga Ekspert
24. marts 2018 - 05:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrive runde etiketter-program der sørger for at udskrift bliver korrekt.

Findes der et program der kan styre udskrift af runde etiketter. Jeg tænker på en A-4 side med et antal runde etiketter, programmet skulle så sørge for at printer rammer præcis på disse etiketter.
Man kan selvfølgelig scanne et tomt etiket ark, indsætte dette i word, og så møjsommeligt placere en tegning i hver etiket. Det forudsætter dog at alle etiket ark er meget ens, for at ramme plet.
Så hvis noget kender et program, der kan styre processen, modtages oplysninger med tak.
Avatar billede hjolsen Ekspert
24. marts 2018 - 07:04 #1
Nåt jeg udskriver på runde etiketter bruger jeg design and print  herfra : https://www.avery.com/
De har vist også skabeloner til andre programmer !
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. marts 2018 - 08:30 #2
Det vil jeg prøve.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
24. marts 2018 - 14:55 #3
Find ud af hvem der har fremstillet etiketterne og se på deres hjemmeside efter software